10 Mart 2016 Perşembe

Hotel King( Fashion)


Uzun dizilere her zaman bir önyargım var. Bu diziye de aynı duygularla başladım.
Dizi çok heyecanlı, merak uyandıran, sevimli, etkileyici... falan filan başladı. Hatta niye daha önce izlememişim ben diye hayıflandım.Sonra sıkıldım,arada bir film izledim,başka dizi aradım. Dizi bulamayınca (tamamlanmamış dizileri izlemiyorum) tekrar devam ettim.
Nihayetinde gene yarıda bıraktım.




Biliyorsunuz ki bu çift" My Girl" dizisinde birlikte oynamıştı.İkisinin uyumu gerçekten çok güzel!
Dizi kötü değil ama tahmin edilebilir olmaya başlayınca ben sıkıldım.

Zaten ilk bölümden itibaren dizideki Ah Mo Nae'nin kıyafetlerini anlatmayı düşünmüştüm.


Bu yüzden konumuz "Hotel King Fashion"!!!

Büyük bir otelin sahibinin kızı Ah Mo Nae. İlk bölümlerde çılgınca giyinirken daha sonra daha klasik daha ağır giyindi.Ben çılgın olanı sevdim. Ağır olanı da beğendim.
Yani tüm tarzlarını sevdim de bazı kıyafetleri...
Gelin birlikte bakalım!
  • Kızımız kafaya bir şey takmayı çok seviyor.O kadar seviyor ki ne bulursa takmış:takke, bone ...




  •  Bu nedir ya bunu bizim nineler takıyor valla






Bayıldığım kıyafetlerse...

                                     

                                     



Matrix gibi!!
 "Efes" desenli etek

                                               
                                                                                                                               

                                                     


Tabi ki kıyafeti giyen kişinin fiziği de önemli arkadaş. Kadında yağ göremedim.
Neyse  bu konulara girmeyeyim .

Modaya gelirsek,dikkatimi çeken bazı özellikler var.DİKKAT KIZLAR!

  • "Desenli kıyafete tek renk kıyafet giyilir" kuralını bozmuşlar. Özellikle desenliye desenli yakın renk yakın desen giyilmiş.
     

                                        





  • "Desenli takımların içi tek renk olur." kuralı da "Takımın içi-dışı aynı olur. "şeklinde bozmuşlar.



 
  • Sivri burun ayakkabı modası devam.Hatta platformlu modellerini de göreceğiz gibi duruyor.








  • Fileli, tül detaylı kıyafetler... Gerçi dizi 2014 yılından ama bize zaten çok sonra moda geldiğinden pek de eski sayılmaz.







 




 




Beğenmediğim kıyafetler...





           

 Bunu nasıl giydin sen!Hadi giydin diyelim niye kimse durdurmadı?

Dost olduğunu sandığın düşmanların olabilir!Bu kıyafet sana yapılan bir komplo!!!  Bir saldırı!!

Elindeki çanta taşımak için büyük değil mi! Moda diye koca çanta elde taşınmaz ki!Ayrıca ben pantolonu beğenmedim.Şalvar gibi!
Parçalar ayrı ayrı güzel ama pantolondan dolayı büyüsü bozulmuş.

Ne yapmaya çalıştığını anlayamadım.
 Kafandaki cicili,şortun bicili, çantan klasik, ceketin bi garip!
Şiir yazdırdın bana inan ki!


Bu kıyafet güzel duruyor gibi ama yürüdükçe pantolondaki ayrı parçalar ortaya çıkıyor.Kötü değil ama güzel de diyemem açıkcası!


Kalıp gibi bir elbise. Kol uzunluğu da eski yılların kıyafetlerini hissettiriyor. Aslında sade, şık duruşlu bir elbise ama ben sevemedim işte.


Çatlatır gibi bunu demez mi birde!!

Biranda kendimi "Bu tarz senin"olayına kaptırdım. Moda üzerine benim gözlemlerim bu kadar. 




Son olarak salıncak kurarken ağacı nasıl koruduklarına(dalı sürtünmeden dolayı zedelenmesin diye sarmışlar) dikkat çekmek istiyorum.
İŞTE BU YÜZDEN KORE!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder