10 Nisan 2016 Pazar

One More Happy Ending



Evli olmayanlar izlemesin diyeceğim ama evli olanlar da mı izlemese acaba???Tamamiyle standartları yükselten hatta zirveyi patlatan bir erkek karakteri...




İzlerken çok güzel "Ayyy",gözlerimde kalpler filan
sonra külkedisi ayakkabısını unutmuş da ayakkabıyı denemek için bizim eve hiç uğramamış hayal kırıklığı içinde, haksızlığı içinde, sefillik içinde gerçeklerle yüzleşiyormuş gibi...
Senaristin bize garezi var bence."Böyle erkeklerin olduğunu mu sanıyorsunuz!" diyerek bizle alay ediyor,eğleniyor.


Sonuç olarak izlesek olmuyor, izlemesek olmazzzz....Oyuncularıyla,kurgusu ve romantizmiyle sinir edecek kadar güzel bir dizi.


Konusuna gelelim hemen."ANGEL" adında grubun üyesi olan 4 arkadaş vardır. Grup dağılmış ve artık 35 yaşına gelmişler. Bir bakmışlar ki "acumma" olmuşlar. Bunlar nasıl acumma yaaaa, çıtır acummalar...




Kimisi boşanmıştır, kimisi yeni evlenecektir, kimisi boşanmak üzeredir ve kimisi de evlenmek için yanıp tutuşur ama gözüne ve gönlüne hitap eden birini bulamaz.


Han Mi Mo(Jang NaRa) boşanmış kişileri evlendiren bir şirketi yönetir. Song Soo Hyuk(Jung Kyung Ho) da paparazzidir,yani ünlülerin dedikodularını yazan gazeteci.Bizim aşk böcüğümüz üniversite yıllarında çocuk sahibi olmuş kocaman bir oğlu vardır.Oğlu da baba gibi olgun, akıllı, büyümüş de küçülmüş sanki.Han Mi Mo ve Song Soo Hyuk çocukluk arkadaşıdır.
 Bu söz de ne moda oldu arkadaş!!İlk duyguğumda çok etkilenmiştim "Prettty Man"de Jang Geun Seok söylemişti.Yani ben ilk ondan duymuştum ve dizinin konusu gereği de bu söz çok etkileyici gelmişti. Sık sık duyduğumdan sanırım sıradan geldi.Alışmak bazen düşman oluyor insana.


Kendi aşk hikayesinde üçüncü şahıs kalan yakışıklı oppamız Goo Hae Joon(Kwon Yool).Çok üzülüyorum bu oppaya Let's Eat 2 'de de benzer roldeydi. Kendi aşk hikayesinde üçüncü şahıs oppa!Yazık sana ya !Spoi vermek istemediğimden çok değinmiyorum.

Karakterler evlenme delisi, boşanmış falan filan olunca dizide evlilik üzerine çok fazla konuşma duygu, düşünce geçiyor.İki arkadaş kavgasına yapılan yorumlar nasıl da gerçekçi!!!



Hahah.. Evlenen kaybediyor yani.

Biraz da sevgi pıtırcıklarını, aşk böceklerini görelim.











Çok çoook romantik bir dizi!!!Dediğim gibi zaman zaman kıskandım

, zaman zaman sinir oldum.

Yine beni mutlu eden dizilerden biriydi.İzlemenizi şiddetle tavsiye edebilirim.





İyi Seyirler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder