29 Mart 2016 Salı

Cheese İn The Trap


                                   
Herkesin hayatta karşılaştığı ya da karşılaşabileceği olaylarıyla, karakterleriyle güzel bir dizi...Her zaman mangalardan çevrilmiş dizileri başarılı bulmuşumdur. Tezim hala doğruluğunu koruyor.
Zaman zaman durup düşündüm. Karakterleri anlamaya çalıştım bende kendimi düşündüm sonra. Demem o ki gerçekten içe dönük, düşündüren bir dizi. Bunun yanında gizemi de yerli yerinde tatmin edici.Bir tek sonu" böyle mi bitmeliydi,nasıl bitti, sonunu anladık mı, anlamadık mı"(spoi vermemeye çalışıyorum.)kafada bu tip sorularla bitti.Bence yeterli değildi sanki nasıl bitireceğine karar verememiş de" Böyle olsun hadi" der gibiydi.Yinede bence kesinlikle izleyin mutlaka kendinizi bir karakterde göreceksiniz.




Hemen konusuna geliyoruz.Zengin, yakışıklı, çalışkan, cool filan filan( tüm güzel laflarla çoğaltılabilir)oğlumuz.Tek kusuru POKER SURAT ve KİNDAR olması.Gülümseyen yüzünün arkasında sinsi insanların arkasından kuyularını kazan bir karakter var. Onu tanıyanlar bu yüzden ona "tuhaf" diyorlar. Bence her insan yapıyor bunu. Zorla gülümsüyoruz sevmediğimiz insanlara. İnsan olmanın gereği hem iyisindir hem kötü. Eğer söylersen" kötüsün"diyorlar; gizlersen de "tuhafsın".
Bu yüzden Yoo Jung sen kötü olamazsın. 


Gülüşe bak!
Ne tuhaf mı, sinsi mi...O da kimmiş!Ezerim ,döverim her türlü ben onları.

Oğlumuz okulun en inek kızının peşinde. yemek yiyelim mi demekten o yorulmadı biz okumaktan yorulduk.Peki amacı ne?Planları olduğu için mi peşinde yoksa hoşlanıyor mu gerçekten? Hong Seol kaç kişi yerinde olma hayali kurdu biliyor musun? Yok efendim sinsiymiş, korkuyormuş. Doğru böyle yakışıklı adamdan korkulur tabi. Sen yine korkup kaçsaydın da Yoo Jung bize kalsaydı.
Hong Seol


Yoo Jung'la Hong Seol yakınlaşmaya başlarken Yoo Jung'un manevi kardeşleri tek tek sahneye çıkar.


Baek İn Ho ve Baek İn Ha kardeşler geçmişte yaşanan anlaşmazlıklar sonucu düşman olmuşlar. Birisi serseri birisi erkek avcısı tabi düşman olur.Öte yandan Yoo Jung zenginim demiyor inek gibi çalışıyor. olaylar olaylar...kim haklı kim haksız????? Dizi kafayı empatiyle bozunca bende tarafsız bakmaya çalışıyorum.Ama kimse kusura bakmasın tarafsız olamayacağım.


Yoo Jung ,Yoo Jung, Yoo Junggg!!!


Hong Seol'un bir de sevimli arkadaşları var.Diziye sevimlilik kattılar. 






Biraz da repliklere bakalım.


Buraya çok gülmüştüm. Hong Seol'un gözleri gerçekten küçük. Küçük de sanki senin gözlerin büyük.Sevsinler! Kör köre böö demiş!!

Anne babalarımız gibisin Baek İn Ho dayak yedikten sonra ne önemi var. Deli gönül tesellisi!! Türk tesellisi de "sen bi de karşı tarafı gör".
Ahhh ben de hep bunu sormak istedim.Hem kendime hem ineklere!!!!

Bu arada Baek İn Ha nasıl bir cadı arkadaş!Cadılar her zaman çirkin olmaz çingular!! ayrıca kaşı gözü ayrı oynuyor kızın. o garip garip hareketleri yaparken kimse ayna tutmadı mı! "Tuhaf"ın sözlükteki karşılığısın sen!
Ne kadar güzel olursan ol sabahları gene çirkinsin. Evet, bakımlı kadın olayına geliyoruz ve önemini görüyoruz. Bu ne hal cadı ya!

Veeee şimdi de romantizm!!


Gerçekten benziyorlar !Hahaha








Ahhh ahhh seslerini duydum sanırım.Durun dahası var!






Bitmedi!








Dedim ya dizi beni derin düşüncelere sürükledi. Bir anda kendimi "tavuk mu yumurtadan çıkar;yumurta mı tavuktan" gibi düşüncelerde boğulurken buldum. 
Okumasanızda olur kısmı!!!

Karşımızdaki insanı ne kadar anlamaya çalıştık?Arkadaşlık kuruyoruz birlikte eğlenip gülüyoruz.Ne sevdiğini ne sevmediğini biliyoruz ama onu ne kadar tanıyoruz?Yani yaptığı davranışları ne kadar anlamaya çalışıyoruz. EMPATİ,empati,empati! Karşımızdaki kişinin nedenlerini kaç defa düşündük? Kore dizilerini bu yüzden seviyorum insanı düşünmeye yönlendiriyor. Hong Seol düşünüyordu bende devam ettim sanırım.

Herkese gülen sinsi kişilik! Zamanla Seol gibi empatik düşünmeye başlıyor insan. Onu böyle sinsi davranmaya iten şey nedir? Sürekli duygularını içine atıp insanları arkadan cezalandırmakla kendini tatmin edebiliyor mu? "Poker surat"olmaya nasıl katlanabilir?Kızmıyor,bağırmıyor,içten gülmüyor...Çevresindeki insanlara nasıl katlanıyor?Yine de bunu yapmakta çok haklı değil mi? "Dürüst ol"herkes bunu söyler ama kimse buna hazır değildir.Karşındakine dürüst olduğun anda olay biter. Direk yenilirsin. Çünkü tüm yaptıklarını kabul etmişsindir zaten. "Dürüst ol" diyen kişi buna ne kadar hazırlıklısın!! Hatalarıyla sevmeye hazır mısın!!(Yoo Jung)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder