12 Şubat 2016 Cuma

Orange Marmalade

Hem günümüz hem tarihi dizi bir arada...
Dizimiz buram buram aşkı anlatıyor.Günümüzde beğenmediyseniz bi de eski dönemde izleyin.Yok böyle olmadı derseniz tekrar geri dönersiniz..
Dizi günümüzde başlıyor ve bir anda suya dalar gibi cuuupp eski dönemlere dönüyor.Tarihi dizi olarak epey bölüm ilerliyor ve sizi de içine alıyor sonra ilk bölümleri tam unuttum derken günümüze tekrar dönüyor.Karışık gibi gelsede inanın beğeneceksiniz.






Dizi webtoon(internet üzerinde yayınlanan çizgi roman)dan uyarlanmıştır.Aslında diziye aktarılmayan güzel sahneler de gözüme çarptı webtoonda.Üzüldüm doğrusu.


















Konusu mu?İnsanlar ve vampirler uzun zamandır birarada yaşar.Vampirler kimliklerini saklayarak yaşarken bir anda varlıkları ortaya çıkar.Aslında bizim içimizde ama gizli kanunlarla bir vatandaş gibi yaşıyorlarmış.Allah Allah bak sen şu işe!


 Asıl kız Baek Ma Ri
 vampir ve içine kapanık,mutsuz,dikkat çekmeden okulu bitirme derdinde...









Asıl oğlan Jung Jae Min
İnsan,okulun birinncisi,popüler ve yakışıklısı...


Veeee asıl kıza Baek Ma Ri ye aşık Han Shi Hoo'muz var ki anlatsam ama nerden başlasam?
Vampir,delinin önde gideni,vampir olmaktan değil insanların vampirlere bakış açısına kızgın, baş belasının teki...


Dizinin en dikkat çekici bölümü Baek Ma Ri' nin Jung Jae Min'in boynundan öpmesi...
Artık öpmesi mi yalaması mı..O neydi öyle ya!!!!

YİNE DE bu sahneyi çok beğendim.Kızın kana susamışllığı, oğlanın donup kalmışlığı,çevresindekilerin önce şaşkın sonra kızgın bakışları ve tavırları çok gerçekçiydi.


İtiraf edeyiim kızı çok donuk bulmuştum.Eski dönemlere geçişi çok keskin ve anlamsız diye düşünmüştüm.Daha bir sürü olumsuzluklarım vardı.Hele hafızasını yitirince bende bir "oooooo" yükseldi.Bu kadar da basit olmaz dedim.Tüm olumsuz düşüncelerim için çoook üzgünüm.

(spoiler içerebilir.)

Baek Ma Ri karakterini önce oyuncunun kötü oynaması diye düşünmüştüm.Evet, karakter donuk,mutsuz ama kıza bir türlü ısınamadım.Sonraaa eski döneme geçince her şey değişiverdi.Flüt çalarken sadece Jung Jae Min değil beni de büğüledi. 

Eski dönemler çok güzeldi.Dizinin başını unutturdu bana yinede içimde "çok ani oldu","ne alaka şimdi"dedim durdum, kendimi yedim.Günümüze gelince bu anlamsız hızlı geçişin ve belki de hafıza kaybının nedeni anlatıldı.Gerçekten beni tatmin etti.Ben şöyle düşündüm:H,ımm demekki Jung Jae Min onu beklediği için öbür hayatında(koreliler reenkarnasyona inandıkları için 400 yılda bir tekrar hayata dönüp cezalandırıldıklarını ya da ödüllendirildiklerini düşünüyorlar.Hala buna inanırlar mı bilemiyorum ama bana günlük hayatta kullandıkları deyim gibi geliyor."çok şanslısın önceki hayatında bir ülkeyi kurtarmış olmalısın.") karşısına çıktı.




Han Shi Hoo'dan da bahsetmeliyiz.Ondan çok çok çok Bahsetmeliyiz.Lee Jonghyun'a bayıldığım için belki, bu tarz deli dolu karakterleri sevdiğim için belki ikisi bir arada olduğu için belki  Han Shi Hoo sevdim.Ama daha çok kızgınlığını, platonik sevgisiini, fedakarlığını sevdim. Daha sonra da dövüş sahnelerini sevdim.Uzun saçlı, maskeli dövüşmesini sevdim.



Ben diziyi beğendim korecanlar.Hızlı ilerledi, hiç sıkmadı ve kafalarda soru işareti bırakmadı.Özellikle müzikleri insanı içine alarak büyüledi.Ben hemen ost(kore dizi müzikleri)ları telefonuma indirdim.




İzlemenizi Tavsiye Ederim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder