13 Mart 2016 Pazar

Choco Bank Mini Dizi


Keşke bankalar böyle sıcak mekanlara dönüşse...
 Ve Kai gibi yakışıklılarla dolsa... 

Diziyi izlerken böyle bir mekan olsa bende her gün gidip finansal konularda fikir alırdım,diye düşündüm. Fikir almasam da giderdim gerçi,fikir alıyormuş gibi
görünmeye de çalışırdım mesela.



Yine de bu kız gibi sulanmazdım. Bu arada Koreantürk'ün çeviri sırasında yorum yapmalarına bayılıyorum. Emekleriniz için teşekkürler.

Konusu da...5 yıldır iş arayan Kim Eun Haeng(Kai) büyük bir hata yapar ve kızımızla karşılaşır.Hatasını ödemek için çikolata dükkanında çalışır. Finansal konularda müşterilere yardımcı olur.

Dizi güzel miydi?
Açıkcası dizi farkına varmadan bitti: Bölümlerin kısa olmasından mı, Kai ne zaman gülecek diye beklemekten mi bilmiyorum. 
 Puan verseydim orta seviye derdim sanırım. Kötü değil ama izlemesende olur. 




Bu replik çok sabit gibi duran ama çok felsefik anlamlar yüklü bir cümleymiş. Ne desem, neden beğendim diye önce kendimi sorguladım.Sonra diziyi düşündüm.İşin içinden çıkamadım.
DÜNYA BARIŞI ! diyorum bu yüzden. Herkes mutlu olsun fok balıkları ölmesin! 
Beynim sulandı resmen!Ben gideyim yoksa saçmalamaya devam edeceğim.

 Başka dizilerde görüşmek üzere!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder