29 Nisan 2016 Cuma

JACKPOT 2016 Kore Dizi Tanıtımı


JACPOT



Siz de benim gibi uzun zamandır Jang Geun Suk'u bekliyordunuz değil mi!Çok bekletti bizi çoook.Bir daha ara vermemesini umuyoruz.



Açıkçası ben tarihi diziyle geri dönmesini hiç beklemiyordum.Oyuncular deneyimli, konu güzel, 24 bölüm olması bana uzun gelse de heyecanlı geçer diye düşünüyorum.Dizi çoktan çevrilmeye başlandı. Hatta Jang Geun Suk'un yılan yediği bir sahne var. Bu netizenler tarafından beğenildi,oyunculuğu övüldü.Biz zaten bir çok diziden onun başarılı bir oyuncu olduğunu biliyorduk.Adam "Kalemden önce mikrofon tuttum."demiş yetmez mi!

Tabi ki biz onu "You Are Beautiful"dizisinde bu dudak hareketiyle tanıyoruz.



 Ben bile onun  yüzünden böyle yapar oldum.Tabi onda durduğu gibi durmuyor bende.

Konusuna gelirsek ortada bir bahis kumar var.Birisi hayatını, birisi krallığını ortaya koyuyor. Hayatını ortaya koyan bilin bakalım kim?
Yavrum bu kadar ucuz mu hayatın, bak adam krallığını veriyor yine de canının kıymetini biliyor.




Jang Geun Suk dönemin en iyi kumarbazı, dolandırıcısı..ama canının kıymetini bilmeyen aptalın teki.Senin canın bizim için ne kadar değerli haberin yok mu?



Krallığını ortaya koyan kişi ise Yeo Jin Goo.

 Özgürlükçü ve engelleri aşan karizma bir tip.Ne  kadar karizma olsan da bir dudak hareketiyle sönersin ben söyleyeyim.
Bu arada Yeo Jin Goo'nun oynadığı ve benim izlediğim dizileri de yazayım.

  • orange marmalade
  • the moon embracing the sun
Ben iki dizisini izlemiş olsam da oyuncunun bir çok dizi ve filmi var. Sonra bir sürü de "En iyi oyuncu ödülü" falan filanı var da şanssız çocuk Jang Geun Suk'la kıyaslanacak.
Bu yüzden üzülmüyor değilim hani.


Dizi drama, tarihi ve romantik.Romantik olabilmesi için şimdi kızları inceleyelim. "High society"dizisinin fakir ama grurlu kızı.

Dizide intikam düşünen soğukkanlı bir kızı canlandırmaktadır. Kesin aşık olur ha!
Biz de mi intikam istesek? Soğuk,intikamdan başka bir şey düşünmeyen kızlar hep yakışıklı erkeklere aşık oluyor ve onlar tarafından fark ediliyor. Söyleyin kızlar kimden intikam alsam acaba?"Dünya barışı"derdim hep. Şimdiii...
odamdaki sinekten mi intikam alayım? Başka bir kinim yok napıyım.


Gene söylemeden geçmeyeyim.Dizi çevrilmeye başlasa da bitmediği için izlemedim.Bunlar hep izlemeden yaptığım yorumlar.
Unutmayın sizin de fikirlerini bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder