15 Mayıs 2016 Pazar

Beautiful Gong Shim Dizi Tanımı

Beautiful Gong Shim
Tüm Kore aktörlerini severim.Hepsi oppalarımdır ama içlerinde bir Kyuhyun(super junior üyesi






bir de Min Nam Koong var.(adınna Goong yazanlar da var ama kendi hesabında Koong şeklinde yazdığından ben de bu şekilde yazdım.Sonuçta adını ondan daha iyi bilecek değiliz dimi..) 
 Neden mi?diye sorarsan sorma bence ben de bilmiyorum.
"Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir. Bazen küçük bir an için ....hava alanlarında beklenir."


Bu diziyi görünce hepimiz bir rahatladık, bir rahatladık ki!Bir benim içimde ukde sanıyordum meğer herkes aynı hissediyormuş.Hep kötü karakter hep ikinci adam olmaz ki canım.Neyse herkes bir oh çeksin. Özellikle seksi, yakışıklı,cool,psikopat bakışlı rollerde gördüğümüz Nam Koong'u; şebelek,sıcak gülüşünü daha çok gösteren bir karakterle görmek istemiştim. Tabi ki de hak ettiği başrolde...
Dileğimin cuk diye kabul edileceğini bilseydim Türkiye'de onu görmeyi dilerdim.Belki imza falan kötü olmazdı. 

Konusuna geleceğim ama detaylı bir bilgi bulamadım açıkcası. İki kız kardeş ayrı büyümüş.Birisi zengin birisi fakir.


İki erkek var; birisi zengin, birisi fakir. Fakirin Nam Koong olduğunu söylemeye gerek yok dizi kıyafetlerinden anlarsınız.
Parmak arası şipidik terliğiyle zengin olursa gülerim yani....

Bu iki kız iki oğlanın aşk olaylarını anlatıyor da bizim oğlan niye süpermen gibi dövüşüyor yahu?
MinAh (Gong Shim) neden peruk takıyor?
Onu da gerçek saçı sandım. Çirkin kız güzelleşir hikayesi değildir inş diyordum.Peruk olduğunu görünce çok sevindim.


şimdi gelelim bu yakışıklı cool oppamız nasıl sevimli olmuş.

BÖYLE BÖYLE...
böyle seksi,yakışıklıyken.....

böyle şebelek oldu ...
BÖYLE peruk taktı...
Peruklu resmini alabilmek için diziye şöyle bir göz attım. İlk bölümün sonu heyecanlı ve komik bitiyor. Gördüğünüz gibi...Merakla dizinin bitmesini bekliyorum ben.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder