18 Şubat 2016 Perşembe

2016 Kore Dizi Tanıtımı Come Back Ajussi 돌아와요 아저씨

Please Come Back Mister





Kadrosuyla, konusuyla bomba bir dizi. Yani benim beklenttim bu yönde.BiRAİN varsa güzeldir o arkadaş!Remember dizisinden sonra yayınlacak olan dizinin ilk bölümü çekilmiş.çok ilgi çeken sahneler var gerçekten.








Konusu da enteresan dizinin.açıkcası benim kafama yatmayan şeylerde var. Bakalım dizi nasıl olacak???


Orta yaşlı iki adam ölüyor.Sen de 3 gün, ben diyim 7 günlüğüne tekrar dünyaya geri dönüyorlar. Dönüyorlar da biri çok yakışıklı genç bir adam, biri çok güzel bir bayan olarak dönüyor.


Kafamı karıştıran da bu sahne işte. Bakıyorum rain bakıyorum acuşi! Rain' e bakıp heyecanlanıyorum, acuşiye bakıp tiksiniyorum. Duygu karmaşası içinde merakla bekliyorum. İşleri karıştıran da bu acumma! Neyine gerekse artık! Hayır yapıyon bir iş bari düzgün yap,erkeği kızı karıştırma! Türkiye de değil ki orası "Burası Türkiye" diyesin.Vurasım var acummayı!



 




Ölen acuşilerden birini a gentleman's dignity  dizisinden tanıyoruz. kendisi görüldüğü üzere dizide şef.




 Dizide ilginç kareler var demiştim.Onları da sizinle paylaşıyorum. 























Çok eğlenceli görünmüyor mu???

2 yorum:

  1. Diz tam bir efsane! Bu kadar mükemmel ve özgün bir senaryo beklemiyordum bravo! Oyunculuklar ise; uyuma akademi hani nerede Rain ve oh yeon seo'nun oscar heykelcikleri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konusu ve oyuncuları ile diziden beklentim yüksek benim ama bitmeden izlemediğimden merakla beklemedeyim;)

      Sil