15 Şubat 2016 Pazartesi

Oh My Venus





Harika bir dizi karşınızda korecanlar!!!Konusu herkesin bildiği "çirkin ördek yavrusu kilo verince prenses olur "olsa da oyuncular süper olunca ortaya harika bir dizi çıkıyor. Ana karakterleri mi konuşsak yan karakterleri mi konuşsak??? Hepsi de birbirinden güzel.Durun durun merak etmeyin hepsini konuşacazzz..




Oyuncularımız herkesin tanıdığı Shin Min A (Kang Joo Eun)
Lisede çok popüler çok güzel ve tabiki gamzesiyle birçok can yakar. Şimdi avukat olmuştur ancak birçok bahaneyle kilo da almıştır.Gamzesi bile kaybolmuş çirkin ördek yavrusu değil danası olmuştur..


Kilolu haline bakınca bana hak verdiniz değil mi!




Asıl adam  So Ji Sub(Kim Young Ho)
Küçükken ciddi bir hastalık geçirdiğinden tekrar hasta olmamak için sağlık manyağı olmuştur. İyi de yapmıştır tabi ki sağlık her şeyden önemli! Sağlık ve kilo üzerine uzmanlaştığı için bu alanda yakınlarına yardımcı oluyor.Yardımcı oluyor diyorum çünkü bu işi çok sevse de çok zengin bir ailesi olduğundan meslekleştiremiyor.


Lafı çok dolandırdığım için YANİ diyerek toparlamak istiyorum. Gizli gizli antrenörlük yapıyor; yakanırsa zengin ailesi tarafından uyarı alıyor.


Yan karakterlerde çokkk tatlı...En tatlısı Henry! Asker olmak istiyor ve sınavlara hazırlanıyor.Bu sırada da menajerlik yapıyor.Diğeri  de "cool"  arkadaş şampiyonluk için uğraşıyor.



(burdan sonra spoiler içerebilir.)


Ve bu "cool" oğlanımıza yapışan kızımız, yapışkan da ne demek zımbaladı resmen kendini.



E, sen böyle yapışırsan Henry de bu malzemeyi görmezden gelmez.Çok güzel kullanır.



 Dizide o kadar çalıştım kas yaptım göstermeliyim sahneleri de var tabi!Dizinin konusu bu iken baklavasız olur mu? Bakarken gözlük filan takmalı insan!!!



Gelelim zayıflama işlerineee... Zayıfladıkça Kang Joo Eun'ın güzelliği ve gamzesi çıkar ortaya.İlk başta kimse ona inanmaz ama.



Sonra da aşk böcekleri olacaklar ama tabi ki her aşkın bir engeli olmalı.Büyükanne acaba fakir kızı kabul edecek mi?Yoksa klasik para mı teklif edecek?

Ben So Ji Sub'a romantik komedi karakterlerini çok yakıştırıyorum. Master's Sun dizisinde de kanıtlamıştı bunu.Sert surat ifadesiyle komiklikler yapması beni benden alıyor.






Yalan yok!  O  söyledi biz kafa sallayıp onayladık. 


En son foto yapışkan kızımızdan gelsin.Yapışmak isteyip yapışamayanlara gelsin..Hehehe...
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder