11 Şubat 2016 Perşembe

Acıktıran Dizi LET'S EAT 2















Sakın ben zaten tokum, bana işlemez demeyin!!!!Sevmediğiniz yemekleri bile canınız çekecek!
Sadece kore yemekleri değil dünya yemeklerini de gördük  amaaaaa  kebap yoktu.Neden ya neden??Kebap artık çok ünlü Korede!!  Yoksa değil mi!


Bu diziye başlamadan epey bekledim 2.ler her zaman ilkinden kötü olur. Konu birbiriyle bağlanmaz falan filan...İşin aslı bir türlü tatmin etmez insanı.KESİNLİKLE İLK DİZİDEN DAHA GÜZELDİ.Benim gibi izlemek isteyip de kararsız kalanlara sesleniyorum KESİNLİKLE İZLEYİN!

(Bundan sonra spoiler içerebilir.)

Goo Dae Young işleri bozulduğu için memleketine geri döner.Olaylar başlar böylelikle.Dizinin en samimi en tanıdık sahnesi: Goo Dae Young'un pis yatağında yatması...Çizgili eşofmanıyla kanepede kollarını bağlayıp yatması!!!!!









 Sonunda kendi gibi yemeği seven evde garip giyinen bir kız buldu.
O da gitti başkasını sevdi. Yapamazsın kızııım yemeği sevmeyen biriyle yapamazsın.


Dizinin en gerçekçi olayı baek soo ji'nin kilo alacam korkusu!!! Değil mi ama masada on kişiyi doyuracak yemek var bunlar sabah demiyor akşam demiyor hala da zayıflar. Yok öyle!!!












Baraşşşi burda da var. Ne tatlı, kurnaz köpek öyle ya! Yemek verene şirinlik yapıyor,vermeyene pisliklik!






Kötü karakter, korkulan karakter ,oha o paralarla sefil bi hayat haa dedirten karakter ve en sonunda en üzüldüğümüz karakter ...












ve şimdi yemekler!!!!!!dikkat acıktıysanız bakmayınız!!
























Tadı nasıldır bilinmez ama öyle bir iştahla yiyorlar ki tokken bile canınız çeker.Baek Soo Ji'nin kendi kendine yemeklere karşı direnmeye çalışmasında,
 her kapıdan geçerken yemek kokularına bakmasında kendimi gördüm sanki.

Sonuna gelirsek beni şaşırtmadı dizi.Arkadaşlık aşka dönüstü. Bence Sang Woo'ya gitmeliydi.Goo Dae Youn' a olan duygularını yenip sırf kariyeri var diye değil Sang Woo'yu olduğu gibi sevmeliydi.Ay ne diyorum ya!!Sonunda Sang Woo öyle güzel sevdi,vazgeçmek istemedi ki bende ona kıyamadım sanırım.

3.sezonun olacağını işaret ederek dizimiz bitmiş bulunuyor ama Goo Dae Young  da ne kadar çapkınmış arkadaş bu pasaklı haliyle nereye gitse peşinde kızlar.Ha gerçi herkes seni seviyor ondan.Seni sevmeyen ölsün!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder