2 Şubat 2016 Salı

2016 'nın Yeni Dizileri Tanıtımı


Öncelikle belirtmeliyim ki bu dizilerin hiçbirini izlemedim çünkü her hafta bölümleri bekleyecek sabrım yok malesef.Ama sıkı bir biçimde takip ediyorum.Artık kendime müslüman olmayacağım ve dizi bilgilerimi sizinle paylaşacağım.Dizilerin konularını birçok yerden bulabileceğinizden ben kendi yorumlarımla anlatacağım.

1.Cheese In The Trap




Oyuncuları:        

  Park Hae Jin: Nerden tanıyoruz bu adamı? doktor stranger,my love from the star  dizilerinde ikinci oğlan kendileri.Başka dizilerde de oynamış ama ben izlediklerimi paylaştım.Bu dizilerde gerçekten çok başarılı bir oyuncu olduğundan yeni dizimizde de büyük beklenti içindeyim.

Kim Go Eun: Kimdir,nedir bende tanımıyorum.hep filmlerde oynamış,ödüller almış.Bu ilk dizi deneyimi fakat sizce de çok şirin görünmüyor mu?

Seo Kang Joon:Adamda vampir guzelliği var ya!Cunnig single lady, good doktor dizilerinde oynadı. Cunning single lady dizisinde gerçekten tatlıydı.

Lee Sung Kyung: Renkli gözlü bir asyalı !Wuaa!Ela gözleriyle beni it's ok that's love dizisinde şaşırtmıştı.Tekrar bizi şaşırtmanı bekliyoruz.

Nam Joo Hyuk: surplus princess  dizisinde oynadı.


Park Min Ji: Yalnız çok güzel bir adı var. Söylerken ve yazarken çok hoşuma gitti. Benim sevdiğim dizierden biri when a man loves  'da oynamış. Benim haberim yok.

Konusu: Gençlik dizilerinden biri bence.Üniversiteye giden öğrencilerin popülerlik konuları...Konu bilindik olmasına rağmen ben kadroya güveniyorum.Özellikle kim go eun'ın turuncu kıvırcık saçları çok hoşuma gitti.Diziyi izlediğimde daha güzel ve detaylı yorum yapacağım.



2.MOORİM SCHOOL


Oyuncuları: Bu dizinin çoook oyuncusu var. Bu yüzden resimdeki tanıtıyorum.Diğerleri de izlerken sürpriz olsun.

Lee Hyun Woo: Bu arkadaş da gene birçok dizi de oynamış ama ben yalnızca to the beautiful you dizisini seyrettim.Böyle olduğu zaman oyuncuya suç işlemiş gibi hissediyorum.sanki  "Utan utan puuh!O kadar dizi çektim,emek harcadım ve sen yalnız birini mi izledin!!!"diyor gibi.

Lee hong bin: Bu arkadaş da birkaç dizide oynamış ve ben hiçbirini izlemedim. Bu acaba bana ne derdi???? Napiyim canım hepinize yetişemem ki!!!

Seo Ye Ji: Benim bilmediğim oyuncularla dolmuş bu dizi.

Jung Yoo Jin:Diğerlerine göre yaşı fazla.Merak ettim şimdi acaba karakter olarak da yaşlıyı mı oynayacak yoksa aynı yaşsa nasıl yapacak!!!Because it's the first time dizisinden biliyorum bu kızı.Pek fazla kendini gösterememişti.

Konusu: Okul dizisi ama bilmediğimiz bir okul burası.Ders notları önemsiz.Yetenekler yarışıyor burda.Kalabalık ve bilinmeyen kadrosuyla ben merak ettim doğrusu.Eğlenceli bir dizi gibi görünüyor.


3.One More Happy Ending

















Oyuncuları:
Jung kyoung ho: Bu oyuncuyu incelerken bana  "neeeeee inannnmıyoruuum" şaşkınlığını yaşatan şeyi söyleyeyim.Eminim sizde şaşıracaksınız.Lütfen şaşırın yani " ben biliyordum" demeyin.Çıldırtmayın insanı. sorry,ı love you dizisindeki gıcık şarkıcıymış kendisi.Nasıl tanıyamadım,desemde adam yaşlanmış arkadaş.Benim gibi bu görünüşüne aldanıp 20'lerde sanmayın adamı.
Ben cruel city ' de keşfettim. becouse it's the first time'deki polis karakterindeki ağzında lolipopu ve gıcık tavırları ise beni benden almıştı. Fall in love with soon jung dizisinde oyunculuğunu konuşturdu.Söylemeden geçemeyeceğim Fall in love with soon jung daki kız neydi öyle buzluk, tamam dedim oynadığı karakter öyle dedim dizi boyu kendime yine de sevemedim. Jung kyoung ho böyle dolu dolu olunca anlatmakla da bitmiyor tabi.

Jang Na Ra:Gerçekten kadın çok genç gösteriyor.Küçücük yüzü ve bedeniyle sizi bilmem ama beni çatlatıyor.hello monster,fated to love you, babyface beauty dizilerinde başarılıydı.

Kwon Yool: Şuan izlediğim let's eat 2 dizisinde küfürleriyle kabul ettim kendisini.

Yoo In Na:Bu turuncu saçları beğendiğimi belirtmiştim gerçiYoo In Na' ya da çok yakışmış.Oyunculuğunu ve burdaki karakterini çok merak ediyorum. secret garden,the greatest love,queen ın hyun's man,my love from the stars,my secret hotel dizilerin hepsinde de çok başarılıydı hatta kötü karakter bile yakışmıştı kendisine.Yoo In Na fayting!!

Konusu: "Boşanmış olmasına rağmen mutluluğu arayan kişileri anlatıyor"dese de  "angel" adlı grup üyelerinin başarısızlıkları sonrasında tekrar karşılaşmaları mı acaba???Kadro güzel beklentim yüksek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder