25 Şubat 2016 Perşembe

Descendants Of The Sun-2016 dizi tanıtımı

Descendants of the sun
Herkes bu diziyi bekliyor!!!!!Song Joong Ki'yi sevenler bekliyor. Benim gibi "The heirs,gentlemen's dignity,secret garden" dizilerini izleyenler de bekliyor.
Yani anlayacağınız beklenti çok yüksek.Bir de Song Joong Ki asker olduğu için özlem de heyecan da var. 

Konusuna gelecek olursak Birleşmiş Milletler de yüzbaşı olan Yoo shi jin ile doktor Kang mo yeon arasındaki aşk hikayesini anlatıyor. 

Bu bebek surat şimdi asker!
Nasıl yapacak bu sevimlilikle nasıl sert olacak ,diye düşünenlere söyleyeyim;ben de  "Nice guy" dizisine başlamadan önce böyle düşünmüştüm.Nasıl olacak da kötü adam rolünü oynayacak? Bir de bizi inandıracak yani.

             
            Bu bebek surat!
                                                    Bu çiçek adam!



Bu baby face çapkın da oldu, kötü de oldu.Hepsinde gözlerimiz kalp oldu.
Benim endişem hepsine dayandık da şimdi bir de asker olacak ona nasıl dayanacağız ?????



Şundaki ifadeye bak ya!!!! Dönüp bakarsın tabi biz ekrana gömdük kafayı sen dönüp bakmışsın ÇOK mu!


2 yorum:

  1. Song Joong Ki çok acayip bir oyuncu. Çoktandır bekliyordum diziyi. Şimdi başladı ama bir kaç bölüm daha gelsin öyle başlayayım dedim. Çiçek çocuğu çok özledik hepimiz. :D

    YanıtlaSil