21 Mart 2017 Salı

2016'nın İzlediğim Güzel Dizileri

İzleyip de fırsat bulup anlatamadığım dizilerden bahsedeceğim.Kısa da olsa değinmesem küserlerdi çünkü gerçekten çok güzeller.







1.Lucky Romance

Kardeşini kurtarmak isteyen kızımız, bilimin
dışında çılgınca şeylerden medet umar.Kendi de zaten çılgın, çok da abes durmuyor yani...Yaptığı üstüne yakışmış.


Genç,zeki,duygu yoksunu,başarılı erkeğimiz; saf ve salak kızımızdan kurtulabilecek mi!Kaç oğlum kaç kurtar namusunu...
Dedim ya çılgın diye, kendinin uğursuz olduğunu düşünüyor.Çünkü şaman öyle dedi.Aynı şaman, söylediği yılda doğan bir erkekle bir gece geçirirse kardeşinin iyileşeceğini de söyledi.
Yani eğlenceli,duygusal hem de düşündüren hoş bir dizi.Zaten ben sert duruşlu ama sevimli karakteri hep sevmişimdir.İşinde sert durur,zekidir ama kızın yanında bir salak oğlan olur.
Özellikle müziklerini de dinleyerek eskitecek,kusana kadar dinleceksiniz.










2.Go Ho's Starry Night

En en en en en .....çok beğendiğim...beğenmek ötesi...şöyle söyleyeyim yeniden ergen olup bir yakışıklıya aşık olmuşcasına beni mutlu eden ve içimi kıpır kıpır ettirip, tüm gün arkadaşlarımın yanında salak salak sırıtmama neden olan işte bu dizi!Ah,nasıl dalga geçtiler benle! Onlar anlayamaz ki beni.Beni yalnız siz anlarsınız Korecanlarım, Çingularım!

Bu kadar harika mıydı dizi?Konu olarak hayır.Kız oyuncu da çok iyiydi diyemem aslında.
Ne var ki duyguların yansıtılışı, olayların komikliği ve mini dizi olup kısa sürmesi ama bölüm sayısıyla beni tatmin etmesi...Özellikle de gözler ...

 Gerçekten oyuncuların hepsi gözleriyle bana duyguyu verdi.Verdi ki ben "salağana" gibi sokakta, kafede sırıtıp sırıtıp dolandım.

Konuyu anlatmayı unuttum ya! Aynı ofisteki sanki başka kız yokmuş gibi, sanki ilk defa görmüş gibi hepside kızımıza ilgi duyar, aşık olur.Sevgilisinden de ayrılınca kabak çiçeği gibi hepsi açılır,sararır,kızarır sonra solar.Çünkü birini seçecek hepsiyle çıkamaz ya!Yoksa çıkar mı?


Platonik aşk,eski sevgiliye karşı!Kim yener bilin bakalım?Çok çetin bir savaş.







3. Beautiful Gong Shim

Tanıtım yapmıştım ama izlemeden anlattığım için konusunda bazı yanlışlar vardı.Hem onları düzelteyim hem de tahmin ettiğim gibi baştan sona komik, duygusal bir diziydi diyeyim.
Bizim paçoz çocuğumuz aslında bir avukat wuuuuu!Az kazanıp çok yardım yapıp, mütevazı bir hayat sürer.

Kızımız da hayatın bir başarısızlık örneğidir.Hem çirkin hem parasız hem diplomasız üstelik de talihsiz...
Ablası da bunun tam tersi!ablasıyla yarişan kızımız hem aşkı hem işi başarabilecek mi?
    Hem duygusal hem komik bir dizi!
Ağlayacaksınız demiyorum ama gözleriniz dolabilir.Dikkat!

Bu arada ne çok hem demişim.





4.Moonlight Draw By Clouds

Sürekli aynı konulu dizileri izlerken arada tarihi dizi izlemeyi seviyorum ben.Değişiklik oluyor ve tekrar bu yüzyıla döndüğümde yenilenmiş gibi hissediyorum.






Gene bir erkek kıyafetiyle gezen kız sendromları...Kız olduğunu anlayamama durumları ...
İlk başlarda eğlenceli sonra da hüzünlü,ağlamaklı olacağınız bir dizi.



Dizi boyunca bunu söyleyeceksiniz!
"Nasıl olup da böyle güzel bir yüzün erkek olduğuna inanırsınız!!!"
Ben çok söyledim !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder