25 Temmuz 2016 Pazartesi

Remember

Dram severler,ağlamak isteyenler...Tam size göre bir dizi!
"İlk bölümden son bölüme kadar ağlayabilir,içiniz parçalanabilir"uyarısı vermeliyim sanırım.Senaryo,oyunculuk çok güzel dememe de gerek yok.Oyuncular da tanıdık yüzler.



Gerçi Nam Goong Min'i tanıyamayacaksınız!
En sevdiğim oyunculardan biridir Nam Goong Min. Dizide nefret ettim iyi mi!

Öncelikle oyuncuları tanıyalım.
Yoo Seung Ho_Seo Jin Woo sayın mağdurumuz.Babasını hapisten kurtarmaya çalışan, bunun için avukat olan, zavallı yakışıklımız.
Park Min Young_Lee In A iyi kalpli güzel kızımız Seo Jin Woo'ya yardım eder. Neden mi?Nedeni yok. İyiliğin gücü adına, diyerek doğruluk için çabalayan "iyi kalpli" kızımız.



Park Sung Woong_Park Dong Ho mafya bir avukat kendisi. giydiği takımlarla dikkatleri üzerine çeken, gülüşüyle içimizi ısıtan,konuşmasıyla güldüren,bakışlarıyla buz kestiren... Hem şirin hem korkutucu avukat.

Nam Goong Min_Nam Gyoo Man babasını tek güç olarak gören,öfke kontrolünü sağlayamayan,kötü alışkanlıkları bulunan korkunç karakter.manyak cidden!



Günlerden bir gün...
Bizim manyak uyuşturucunun da etkisiyle  bir kızı öldürür
ve suçlu Seo Jin Woo'nun babası olur. Fakir zengine karşı kim kazanır dersiniz?


Konu bu kadar güzel özetlenemez cidden!Seo Jin Woo'nun babası alzheimer hastası ve olay anını hatırlamaz, Seo Jin Woo ise doğaüstü bir yetenekle her şeyi hatırlar.

Dizi çok başarılı öfke,hüzün,çaresizlik...Çok güzel yansıtılmış.Sorun şu ki çoook dram! Ben bu kadar yoğun üzüntülü dizileri sevmiyorum.Bizim Türk Dizilerine benziyor.Her şey kötü gider, iç sıkar, ağlatır durmadan. Ben böyle dizileri sevmediğimden sonralara doğru sıkıldım.Bu tabi benle alakalı,benim dram sevmememle alakalı.
Yoksa dizi yetenekli oyunculuklarıyla, güzel konusu,güzel bitişiyle başarılıydı.Yalnız benim gibi pek dram sevmeyenler iki defa düşünsün derimİzlemesinde diyemem çünkü dizi bunu hak etmeyecek  kadar başarılı.
İYİ SEYİRLER!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder