9 Temmuz 2016 Cumartesi

Please Come Back Mister




Bir anda 9 bölüm birden izledim. Şimdi bana sormayın, nasıldı diye?Daha da devam ederdim de gece yarısı olduğundan yatmak zorundaydım.
Yani diyeceğim odur ki İZLEYİN YAHU!!!




Diziyi izlerken sürekli "Descents of the sun" dizisiyle kıyasladım."Descents of the sun" çok güzeldi o ayrı, mutlaka izleyin ama sanki "Please come back mister" çok daha samimi,hayatın içinden ve  duygusal.Duygusallık ve komedinin de aynı anda olmasıyla kalbimi kazandığını söyleyebilirim.
                                          
                                       
 Konusunu okuyunca komedinin ağırlıkta olduğunu düşünmüştüm. Hatta güzel olup olmayacağı konusunda da şüphelerim vardı.Tüm taşları içime sinercesine en güzel şekilde yerine koymuşlar. Kafama takılan yer, karakterlerden birinin aslında erkek olup, kadın olarak yeryüzüne tekrar inmesiydi ama bunu da öyle güzel bağlamışlar ki!SÜPER SÜPER!



Birain'den zaten hiç şüphem olmadı.Süper bir oyuncu.İzlediğim dizi ve filmlerde tüm karakterin hakkını verip, kendinden de karakterlere çok şey kattığını,karakterleri zenginleştirdiğini gördüm.Dizideki diğer oyuncular da Birain kadar yeteklenekli, izleyiciyi kendine çekiyor.


                                      



Konusuna gelelim şimdi. İki acuşimiz ölürler ve geri de kalan aileleri ve sevdikleri için endişelenirler. Cennet treninden atlarlar. Bunlar aptal mı yahu diyeceksiniz?Evet, aptal cennetten kaçıyorlar çünkü. Buraya kadar sıkıcı bulmuş olabilirsiniz komik tarafsa biri Birain gibi harika bir erkek diğeri de sıfır beden seksi kızımız Oh Yeon Seo oluyor.
Neyse bunlara bir hak veriliyor ve geri dönüyorlar yalnız kim olduklarını söyleyemezler ve İNTİKAM alamazlar.



Ruhu bir erkek hem de mafya, iyi dövüşen Oh Yeon Seo; şimdi ise çıt kırıldım güzel,seksi bir bayan oldu. Diğeri zaten halinden memnun kim şikayet eder ki Birain'in baklavalarına sahip olmuşken.
Bu kısımlar komik ama iki karakter de sevdiklerini,ailesini korurken uzaktan özlem çekerken iç parçalıyor yeminle.

Bir de sizin için Birain'in yakıcı,delici,3 numaralı vs bakışlarından yakaladım.
Her şey sizin için.










        
                                            


Son olarak izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum,diyorum.Bu sıcak kadroyu sizde izlemelisiniz....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder