16 Haziran 2016 Perşembe

Descendants Of The Sun

DESCENDANTS OF THE SUN

Bu diziyi bilmeyen var mı acaba! O kadar reklamı yapıldı,o kadar heyecanla beklendi,bittikten sonra bile "gerçekten güzel miydi?";"Gözümüzde mi büyüttük?";"Beklediğimiz gibi miydi?" sorularıyla konuşuldu. Peki güzel miydi, MeRi beğendi mi?





Daha ne olsun çingular! Dizide aşk var, savaş var, dövüş sahneleri var,ameliyat,doğal afet, aşk kavgaları,yan karakterlerin sevimli platonik aşkları...
Her şey var yani dizide.Her şey olduğundan insan "Çok mu abartılıydı acaba?"diye düşünüyor. Yine de diziyi izlerken hiç abartılı gelmedi. Bence tüm bu soruları sormamızın tek nedeni dizi üzerinde beklentilerimizin yüksek olması. O kadar konuşuldu, takip edildi ki beklentiler de bu ölçüde yükseldi.


Beklentilerimiz en üst noktada karşılayan şey...


Song Joong Ki'nin çekici gülüşü,sempatik esprileri,karizmatik fiziği... Tüm halleriyle doyurdu bizi.

Diğeri ise...
 Bu sanat eseri dizi de bol bol yer aldı. E, tabi konusu asker diye yer verdim ben de..başka niyetim yok yani..

Konusuna gelelim şimdi.Askerler ve doktorlar "Dünya Barışı" için insanlığı korumaya giderler.Gitmek için herkesin kendince nedenleri olsa da kaldıkları yerde insanlığı iliklerine kadar hissederler.Çünkü biz hissettik ondan söylüyorum. Tabi güzel tarafı da bu medeniyetten uzak bomba ve silahların olduğu ülkede aşk yaşanması...
Aşk için sınır yok arkadaş,her koşulda yaşanır.


Sadece konusu değil görsel efektler de çok güzel yansıtılmış dizi de. Askerlerin fiziğinden bahsetmiyorum çingular yanlış anlamayın, doğal afetten bahsediyorum.Spoi vermek istemediğimden değinmeyeceğim buna.



Dizimizin kadrosu bu kadar mı sandınız!Cidden çok geniş bir kadro var,konusunun hakkını verdi. 
Yan karakterlerin aşkları,platonikleri,..merak edin de izleyin diye söylüyorum.



Kpop aşıklarını  da unutmayalım dimi ama..
Hahah cidden Red Velvet'in sahneye çıkması, askerlerin coşkuları bayıldığım sahneler arasında...


Asıl aşıklarımızı sona bıraktım ama şunu da ekleyeyim spoi vermemek için bir çok şeyden bahsetmedim.Olumsuz yorumlara aldanmayın!!!! Hepsi beklentimizin yüksek olmasından kaynaklanıyor. Dizi hakkını verdi.Vatan duygusu, arkadaşlık duygusu,insanlık duygusu, mesleki duygu en önemlisi AŞK duygusu ve aşıkların iç çekişmelerini çok güzel yansıttı. 

Tüm bunların yanında romantizmi iliklerimizde hissettik Song Joong Ki sayesinde!











LAFIN KISASI İZLEYİN YAHU!!!

2 yorum:

  1. Sonuna kadar katılıyorum çok güzel bi dizi başta herkez paylaşınca izlemek istememiştim sonra aniden başlama isteği geldi keske daha erken başlasaydım dedim şiddetle tavsiye ederim beğeniceğinize eminim zaten song joong ki beğenilmeyecek gibi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım. song joong ki bile kendisini geçmek için zorlanacak bence!

      Sil